Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
I wonder if I've been changed in the night? Let me think. Was I the same when I got up this morning? I almost think I can remember feeling a little different. But if I'm not the same, the next question is 'Who in the world am I?' Ah, that's the great puzzle!

17 Νοε 2009

.... και μια ενδοφλέβια καφεΐνης παρακαλώ



Άλλιως τον είχα συνδέσει μέχρι τώρα τον καφέ. Με παρέες, χαλαρές φάσεις, ξεκούραση και χαλάρωση, κουτσομπολιό γενικά με όμορφες στιγμές. Δεν τον είδα ποτέ ως αναγκαίο κακό. Η καλή του ποιότητα είχε υπάρξει κάποτε πολύ σημαντική και δεν καταδεχόμουνα να ανεκτώ κάτι υποδιέστερο του Καλού Καφέ, του προσεκτικά επιλεγμένου χαρμανιού και της σωστής ποικιλίας.

Κι όμως αυτή η πολυτέλεια ανήκει στο παρελθόν


Τώρα πλέον η μυρωδιά μιας κακής ποιότητας καφέ μου ανοίγει καθημερινά την πόρτα του γραφείου, με συνοδεύει στα meetings, μου κρατάει συντροφιά στα ξενύκτια και στις εξτρά ώρες εργασίας. Οι πιτσιλιές του στο γραφείο και στα χαρτιά έχουν γίνει γνώριμοί φίλοι, συνοδοιπόροι στα αισθήματα που με διαπερνούν τρέχοντας καθώς εργάζομαι. Ως άλλες παρήγορες νότες που προσπαθούν να μου απαλύνουν το καθημερινό άγχος μου. Με άλλα λόγια εξάρτηση με την αναγκαία σχέση αγάπης-μίσους που συνοδεύει αυτού του είδους σχέσεις.


Ο καφές έχει καταντήσει πλέον ένα αναγκαίο κακό για να με βοηθήσει να βγάλω την μέρα παρά μια απόλαυστική συνήθεια που έχει υπάρξει μέχρι τώρα. Και έτσι με τον ίδιο περίεργο τρόπο αλλάζουν πολλές συνήθειες από απολαυστικές σε αναγκαίες. Ακόμα ένα σημάδι μάλλον πως μεγαλώνω...

19 σχόλια:

Argyrios G. είπε...

na po tin kalispera mou,
proti fora pernontas apo ton xoro sou...
isos na kataligoun kapoia pragmata sinitheia...
alla giati na min vriskoume mia fora stis 5 meres, mia stigmi pou na leme tha kano tin sineitheia mou kai pali apolafsi?
opote giati mia mera xoris douleia den pas sto agapimeno sou cafe me ena vivlio i periodiko kai na peis tora apolambano ton kafe mou??

ps. ego den pino kafe alla kataferno me tsagia i ximous na
pitsilao ta panta i pio prosfata na katastrepso to laptop mou otan mia kafti koupa me tsai apofasise na to drosisei ligo...
xixixi
tora gelao alla ekeines tis meres me peirakse ligo..otan eida ton trapeziko logorgiasmo na meionetai kata 600 pounds logo tis vlakeias mou...loipon polla na eipa gia proti episkepsi xixixi
na sai kala

zarganas είπε...

Αλίκη,

Αν και στο χώρο της εργασίας είναι κάπως πιο δύσκολο να μεριμνήσει κανείς για την ποιότητα του καφέ, δεν είναι πάντως και αδύνατο. Πιστεύω ότι με λίγο ψάξιμο θα βρεις τη λύση (σύνεργα, χρόνος, χώρος) που θα σου επιτρέπει να ετοιμάζεις έναν καλό καφέ στο γραφείο ή να φέρνεις καλό καφέ από το σπίτι. Προσωπικά δεν το κάνω γιατί η δουλειά μου προσφέρει καλό κυπριακό καφέ, αλλά υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι μερακλήδες και μερακλούδες που χρησιμοποιούν τα δικά τους χαρμάνια.
Ίσα-ίσα, αν πίνεις πλέον καφέ από ανάγκη, φρόντισε να είναι καλός!

Ζαργάνας

Ανώνυμος είπε...

hehe...welcome to my world!!!o kafes g mena sta foititika mou xronia en san t vitamini mou!mono etsi efkala t 3 xronia pera, sleepless ala me poli poli kafe!!!:P

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Καλωσήλθατε στη Λέσχη μας!!!
Ένας, καλός όμως, καφές το πρωΐ, σε μερικά αντίγραφα, είναι όλα τα λεφτά!!
Και αν η δουλειά επιτρέπει και μερικές ρουφηξιές ενδιάμεσα, χωρίς να τον χύσεις στο πληκτρολόγιο, τότε..........
Καλό βράδυ.

Alice World είπε...

Καλησπέρα Αργύρη,

Καλωσόρισες λοιπόν. Καλά τα λες ρε Αργύρη όντως τόσο απλό είναι πολλές φορές να ξεφύγεις από την ρουτίνα της καθημερινότητας ή τη μιζέρια αυτής απλά όπως όλους μας μας πέρνει η μπάλα καλέ μου φίλε και τα τόσο έυκολα φαντάζουν δύσκολα.

Λυπάμαι για το labtop σου. Αλλα από την άλλη το ατ΄θχημα αποτέλεσε αφορμή να χαίρεσαι το καινούργιο. Με γειές!

Ζαργάνα, αυτή είναι η πιο πρακτική λύση σταλήθεια απλά έχει δημηοθργηθεί από την άλλη μια αλυσιτελική σχέση με τον κακό καφέ. Μου υπενθυμίζει ΄΄οτι είναι ανάγκη και όχι απόλαυση, η σχέση αγάπης- μίσους που έλεγα. Μπορεί όμως να π΄ρεπει να γίνω πιο πρακτική για όντως το αναγκείο επιβάλλεται ναναι και πιο καλό.

Στην υγεία σου λοιπόν!

Alice World είπε...

Νεκατωμένη, όσο ήμουν φοιτήτρια αντιστεκόμουν και λίγο. Προτιμούσα το χαλαρό καφέ με παρέα ή επέλεγα καλό καφέ για το σπίτι. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπέπεσα και σε καταχρήσεις. Είναι τώρα που μεγάλωσα :οΡ που έχασα αυτες τις αξίες ;ο)))

Δύσπιστε, περιμένω εισηγήσεις στο μπλόκ σου. Είμαι σίγουρη ότι θα εντρηφίσεις στο θέμα και "μετα από την επίμονη ζήτηση του κοινού σου, δηλαδή της εξής μίας Αλίκης ;ο)" θα μου αφιερώσεις μια εγγραφή για τον καλό καφέ, ε;

Στην υγεία σας όλους με φιλικές πιτσιλιές και θερμές ευχές για μια καλή μέρα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα!! έναν νες μέτριο με λίγο γάλα παρακαλώ, δεν σου βάζω δύσκολα;;

DaisyCrazy είπε...

Ποτέ δε μου άρεσε ο καφές και σπάνια τον έπινα και τον πίνω. Η μυρωδιά μου όμως είναι λατρεμένη κι όταν μου γαργαλίζει τα ρουθούνια μου ξυπνά όμορφες αναμνήσεις και εικόνες.

kat. είπε...

αλίκη μου,
λίγα τα λόγια σου για τον καφέ (πλάκα κάνω..)
ο καφές και ο ύπνος είναι πράγματα ιερά.
προσωπικά.. έχω συνδιάσει πολλά ευχάριστα γεγονότα με ένα φιλτζάνι ζεστού καφέ..
πίνοντας μια γουλιά έχουμε μάθει, έχουμε στεναχωρεθεί, έχουμε λερωθεί, έχουμε γελάσει..
αν το καλοσκεφτείς όλη μας η ζωή είναι μια κούπα καφές!
που άλλοτε είναι καλά βρασμένος και άλλοτε σκέτο νερό..
ε?

Alice World είπε...

Φούλη, πώς ήταν ο πρωινός νες, τον πέτυχα; :ο)

Dorothea, γιατί παιδί μου τι έχεις και δεν πίνεις καφέ; Νομίζω ότι η μυρωδιά του καφέ είνα όντως η μισή αξία και απόλαυση!

Έτσι είναι Κατ, και γω έτσι τον έχω συνδέσει τον καφέ συνοδευτικό με όλα τα σημαντικά γεγονότα της ζωής μου. Μάλλον αυτό είναι και μου λύπει παραπάνω και γιατί αρκούμαι στον κακό καφέ γιατί άμα είναι μέρος της ρουτίνας είναι σαν να σταματάει να έχει σημασία αν είναι καλός ή κακός.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

ΕΦΘΑΣΕΕΕΕΕ το καφεδάκι

http://stamarstavros.blogspot.com/2009/11/blog-post_4042.html

Κερνάμε σε όλο το μαγαζί. Το αφεντικό τρελάθηκε και τα χαρίζει...

Alice World είπε...

Στην υγεία σου! Πολύ μερακλίτικος και γεμάτος τέχνη!!!

Mana είπε...

Μου φαίνεται αυτό που κάνει τον καφέ ξεχωριστό δεν είναι ο ίδιος ο καφές όσο η όλη τελετουργία. να είσαι σε ένα καφέ με φίλους, να κάθεσαι κυριακή πρωί και να χαλαρώνεις με εφημέριδες. για αυτό στη δουλειά δύσκολα ένας καφές μπορεί να είναι απολαυστικός.

ρίτσα είπε...

αχ, σε διαβάζω ενώ πίνω τον απογευματινό μου καφέ για να φύει η γαρίλλα από το μάτι και να δουλέψω λίγο:)

νέσκαφε δηλαδή. καλό, όπως το θέλω γιατί έκαμα το μόνη μου. απόλαυση

Alice World είπε...

Μάνα έτσι πιστεύω και γω, εκεί είναι το θέμα στην ιεροτελεστία, αυτή και η ουσία του καφέ. Γ'αυτό άλλωστε πουθενά αλλού στον κόσμο δεν εκτιμέιται καλύτερα παρά από εδώ και την ελλάδα. Τι καταλαβα΄΄ινουν και οι άλλοι οι ξενέρωτοι με τις μπύρες ή τα κρασιά :οΡΡΡ


Ριτσάκι καλό καφέ! Και καλές αντοχές μετά!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ είπε...

o καφές.
ένας κάφές δρόμο

ένα ξύπνημα καφές

ένας έρωτας με τον καφέ
ένας καφές έρωτα


δεν φταις εσύ που μεγαλώνεις αλίκη.

Alice World είπε...

Φλεγόμενε, φταίει η ζωή πουναι μικρή ε; ;ο)

Τελίκα η ζωή μας περιστρέφετε γύρω από καφέ ή τ'ανάποδο. Πάντως όλοι έχουμε μια πολύ ιδιάιτερη σχέση με τον καφέ, προσωπική θα έλεγα.

Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκυρίακο!!!!

mahler76 είπε...

και γιατί να είναι κακής ποιότητας? γιατί δεν κάνεις καφέ με ένα καλό χαρμάνι?
Καλημέρααααα

Ανώνυμος είπε...

Oh man, I can imagine what would happen if coffee somehow dissapeared from the planet.

Chaos.Murder on the streets.

Aren't you addicted to it? Come on, admit it, you are!

Never liked coffee. Find it at best midly unpleasant and at worst plain ugly.

Can't see what all the fuss is about really.