Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
I wonder if I've been changed in the night? Let me think. Was I the same when I got up this morning? I almost think I can remember feeling a little different. But if I'm not the same, the next question is 'Who in the world am I?' Ah, that's the great puzzle!

3 Φεβ 2010

Winter Blues

Ο χειμώνας τελικά δεν μου ταιριάζει καθόλου σαν εποχή! Νιώθω συνέχεια κουρασμένη για τα πάντα και δεν έχω χειρότερο από το να είμαι νωθρή και να νιώθω συνέχεια ατονία! Θέλω να κοιμάμαι και να χαζεύω ηλίθιες σειρές στην τηλεόραση. Το μόνο ενδιαφέρον πράγμα που κάνω είναι να διαβάζω κάνα βιβλίο. Και δεν είναι ότι δεν βγαίνω ή ότι δεν είμαι καλά και ούτε μπορώ να πω ότι δεν περνάω καλά. Αντίθετα είμαι σε πολύ καλή φάση και συναισθηματικά (ακόμα και σ’ ότι αφορά τη δική μου νέμεση: τις φιλίες) και στα επαγγελματικά πάω καλά και δράμα έχω στη ζωή μου και πάθος και τα πάντα! Το μόνο που λείπει είναι η έμπνευση και η δημιουργία. Κάθε πρωί καθοδόν για τη δουλειά έχω τουλάχιστον ένα καλό θέμα για το μπλοκ αλλά δεν μου βγαίνουν ποτέ. Μένουν μισοτελειωμένες προσπάθειες. Διαβάζω τα υπόλοιπα μπλοκ, αλλά δεν νιώθω να έχω τίποτα να πω για όσα γράφετε τον τελευταίο καιρό.

Ίσως να είναι επειδή γενικά νιώθω πως είμαι σε φάση αναμονής, περιμένω μια μεγάλη αλλαγή που προγραμματίζω μέσα στην άνοιξη/καλοκαίρι. Μην με ρωτήσετε τι ακόμα θα σας πω εν καιρώ. Αλλά προς το παρόν απλά φιλτράρω τα πάντα μέσα από τις αισθήσεις μου και μαζεύω σιωπές. Μου κάνουν καλό οι σιωπές, νιώθω πάντα λίγο πιο σοφή κάθε φορά απλά αφουγκράζομαι τα πάντα και προσπαθώ να τα κατανοήσω μόνο μέσα από τις αισθήσεις μου, χωρίς φανφάρες και χωρίς υπερανάλυση. (να ένα καλό θέμα ;ο) …)



Υ.Σ.: Στο σεμινάριο τελικά δεν πήγα, πώς να τολμήσω να πάω με τέτοια έλλειψη έμπνευσης. Σας ευχαριστώ όμως για τα καλά σας λόγια και την υποστήριξή σας.



Υ.Σ.2: Απορώ που είναι τα όρια μεταξύ του σέβομαι και αποδέχομαι τον άλλο όπως είναι και του αφουγκράζομαι τις ανάγκες των γύρω μου και προσαρμόζομαι αναλόγως; Εσείς που θα τραβούσατε τη διαχωριστική γραμμή και πότε θα συμβιβάζατε τον χαρακτήρα σας για να καλύψατε τις ανάγκες κάποιου δικού σας ανθρώπου;

8 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Είπα κι εγώ!
Τι έπαθες; Μήπως ήρθες εδώ και δεν έδωσες κάποιο σήμα;
Σήμερα δίνεις απάντηση στην απορία μου.
Έχεις Χειμερινή κατάθλιψη, σαν όλους μας!!
Άναψε τα φώτα και βάλε δυνατά την μουσική που σε αρέσει (σιχτίρ οι γείτονες), χόρεψε, έστω και μόνη σου και, να δεις, θα φύγει ένα μέρος. Θα ελαφρώσεις.
Έτσι κάνω κι εγώ, ψάχνω περίεργους ραδιοσταθμούς από το net και περιμένω!!
Έρχεται το καλοκαίρι.
Και να θυμάσαι πάντα ότι "ο Χειμώνας είναι η έποχή που προηγείται και όχι που έπεται"!!!
Καλό βράδυ με.....αισιοδοξία.

mahler76 είπε...

εμένα πάλι ο Χειμώνας είναι η καλύτερη εποχή μου.

Alice World είπε...

Σταύρο μου, δεν έχω ακριβως κατάθλιψη. Δεν έχω λόγο άλλωστε από τα μέσα του Δεκέμβρη του 09 ξαφνικά πήραν όλα τα δεδομάνε της ζωής μου μια αναπάντεχη στροφή καιαν μη τι άλλο όλα έγιναν πιο ενθουσιώδη και ίσως πιο θετικά.

Ίσως όμως επειδή η αλλαγή αυτή θέλει πρετοιμασίες που μου πάιρνουν πολύ χρόνο και σίγουρα όλη μου την ενέργεια, κάπου η έμπνευση χάθηκε.

Θα ακολουθήσω την συμβουλή σου όμως, ακούγεται καλή εκτόνωση! Και ο οδηγός επιβίωσης, η σούπα φακέσ και το λικέρ δαμάσκηνό ήταν πολύ ενδιαφέροντα πάντως!

Mahler αγόρι μου νομίζω ότι σου ταιριάζει κιόλα ο χειμώνας. Σε φαντάζομαι σαν ένα πολύ έξω λαρδιά άνθρωπο οπότε η μελαγχολία του χειμώνα πρέπει να ισορροπεί με τις ενδόμυχες "μελαγχολίες" σου όταν καταδιαστήματα νιώθεις ότι ξοδεύεις υπερβολική ενέργεια. (το βρήκα;)

kat. είπε...

μα γιατί;
δεν υπάρχει καλύτερη εποχή από τον χειμώνα! πρέπει να σου κάνω σεμινάρια.. και θα δεις πως θα αλλάξεις άποψη!
άκου εκεί δεν ειναι ωραίος ο χειμώνας μου.. κλαψ! σνιφ!

Alice World είπε...

Κατ είμαι ανοικτή σε μετεκπαίδευση γιατί δεν μ'αρέσει να μιζεριάζω (για την ακρίβεια δεν έχω χειρότερο!).

ρίτσα είπε...

έτσι ένι. κάποτε έχουμε έμπνευση και κάποτε όχι.αποδέκτου το τζιαι θώρε τες σειρές προς το παρόν.

και γω από το γενάρη δυσκολεύκομαι να σηκωθώ που το κρεβάτι. αφου εν νύχτα τα ευλοημένα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ θέλω τζάκι,χιόνι,κρασί,κοψίδια και καλή παρέα,βάζεις το τζάκι που δεν έχω;
Πολλά φιλιά..

fetus είπε...

Ποιός γαμεί χειμώνα και εμπνέυσεις...........
Το αυτονόητο είναι αυτονόητο...
Σαν τον ευνόητο συμβιβασμό με τους έχοντες και κατέχοντες σε φιλικά αρπαχτικό επίπεδο...
Όλα λάθος...